شبكة اصحاب الابداع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

شبكة اصحاب الابداع


 
الرئيسيةاصحاب الابداعاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخولدخول
أدارة الموقع ترحب بكم وتدعوكم للتسجيل للأستفاده من كامل خدمات الموقع..نشكركم

الان شاهد معنا جميع مباريات كاس العالم فقط وحصريا على شبكة اصحاب الابداع من هنا

شاطر | 
 

 نكت 2010 تموت من الضحك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ro73ny
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
العمر : 21
التقييم : 0
نقاط النشاط : 272
عدد المشاركات : 119
تاريخ التسجيل : 28/09/2010

مُساهمةموضوع: نكت 2010 تموت من الضحك   الخميس أكتوبر 07, 2010 10:37 am


نكتة اليوم-نكتة مضحكة-نكتة جامدة


1- اصطحب أحمقان وبينما هما يمشيان في الطريق
يوما قال أحدهما للآخر تعال
نتمنى . فقال الأول أتمنى ان يكون لي قطيع من الغنم عدده 1000 وقال الآخر
اتمنى أن يكون لي قطيع من الذئاب عدده 1000 ليأكل أغنامك ، فغضب الأول
وشتمه ثم تضاربا ، مر جحا وسألهما فحكيا له قصتهما وكان جحا يحمل قدرين
مملوءين بالعسل فأنزل القدرين وكبهما على الأرض وقال لهما اراق الله دمي مثل
هذا العسل إن لم تكونا أحمقين
—————————————–



2- في بحار أمي (جاهل ) وبيطلع نزهة بالسواح وفي مرة من المرات ركب معه
سائح متكبر ويقول للسائح هل تعرف شيئا عن العلوم ويرد البحار لا ، فيقول له
نصف عمرك ضائع وتكرر هذا عدة مرات وفجأة غرقت المركب فقال البحار
للسائح هل تعرف السباحة فأجاب السائح بلا فقال البحار كل عمرك ضائع


—————————————–



3- بخيل واقف فى البلكونة… ابنه جاى من بعيد يقول له بابا بابا بابا … قاله:
يا ابن الكلب بابه واحده كفاية.


—————————————–
4- قال بخيل لأبنائه : من ينجح منكم سأريه سيارة الأيس
كريم.
—————————————–
5- امراه بخيله قالت لولدها يامحمد روح اشتري ثلاثه رغيف واحد لي وواحد
لوالدك وواحد ليك وبعد ما راح الولد لشراء الرغيف طلعت الام من البلكونه
وقالت يامحمد رجع الرغيف الثالث ابوك مات.
—————————————–
6- بخيل يوم مات لقوا وصيته ( انا متسبح لا تغسلوني )
—————————————–


7- بخيل اخذ ولده الى السوبر ماركت، اخذ الولد بسكوت وشوكلاته قال يابابا
احبه قال الاب بوسه ورجعه.
—————————————–
8-كان أحد البخلاء على فراش الموت واخذ يسأل عن أبناءه، أين محمد ؟ قال
محمد: نعم يا أبي… وأين محمود ؟ رد محمود باكيا، انا هنا يا ابي… الأب: ما
هذا انتم الاثنان هنا، اذا من يقف في المصنع ؟!
—————————————–
9–بخيل اتزوج بخيلة جابوا بنت سموها حصالة.



—————————————–
10-اشترى رجل بخيل ثلاث برتقالات، قطع الأولى فوجدها متعفنة فرماها، قطع
الثانية فوجدها متعفنة فرماها، فأطفأ النور وقطع الثالثة وأكلها.
—————————————–

وسوم: نكت مصرية 2009, نكتة النهاردة, نكتة جديدة, نكتة مصرية, نكتة مضحكة جدا
منشورة في نكت جديدة | بدون تعليقات »

نكت قصيرة مصرية-نكت قصيرة مضحكة
الخميس, 1 أكتوبر, 2009
نكت قصيرة مصرية-نكت قصيرة مضحكة

واحد حب يعمل تجارب على الضفدعه فقطع الرجل الاولى وقالها نطى قامت الضفدعه نطه فسجل النتايج وقال اثبتت التجارب انه بعد قطع الرجل الاولى للضفدعه انها تستطيع ان تنط وهكذا بالنسبه للرجل التانيه والتالته مع تسجيل نفس النتايج وقطع الرجل الرابعه وقالها نطى مانطتش نطى مش راضيه تنط فسجل النتايج وقال ان التجارب اثبتت انه بعد قطع الرجل الرابعه للضفدعه اناه فقدت حاسة السمع

محشش يتمشى مع مرتة على ضفاف النيل قال لها شفتى القمر يا قمر قالت شفت النيل يامنيل

دكتور شغل اغاني لمجانين رقصوا الا واحد ساله ليش ؟؟ قال اسكت انا المعرس

مرة مسطول اتجوز قام ثاني يوم بقول لأمه الله يخليك خليها تنام عنا كمان اليوم…

فيه واحد اثنين ثلاثه اربعه

محشش مسكوة الشرطة قالو أخيراٍمسكناك متلبس بالجريمة قال لو يعني تفصخت تتركوني

في وحدة حلمت أن محشش يلحقها قالت له:أيش فيك تلحقني قال:أنا أدريأأنت اللي حالمه

واحد كسلان لدرجة بعيده ذهب الى الحلاق قال له الحلاق ذقن ولا راس قال ذقن قال له الحلاق اذا ارفع راسك قال له خلاص راس

فيه هنديه ارسلت لأهلها رساله فاظيه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ …. زعلانه عليهم….

نكته اخذت حكم سجن مؤبد ..ليه؟..علشانها موتت واحد من الضحك

فيه واحد داخل الملعب ورافع علم أسود ليش ؟؟؟؟؟؟ يشجع الحكم !!!

محشش صاد سمكه شافها حيه راح غرقها عشان تموت

واحد حب وحده وتزوج اختها،ليش؟؟؟؟؟؟؟ عشان يشوف حبيبته كل يوم

محشش حب يشرب سيجاره حطها بكوب

فيه واحد راح لرأس الشارع …… لقاه اصلع

بخيل دخل الحمام وما خرج ليش ؟؟؟ مكتوب على باب الحمام من الداخل إدفع !

الزوج : لماذا المنزل ملىء بالذباب هكذا ؟؟؟ الزوجة : ألم تعلم أننا في شهر العسل !

واحد رجع في كلامه…..خبط اللي وراه

واحد ضاق صدره ..راح أعطاه لأخوه الصغير

واحد مركب سنون تركيبه 0000عطس طاحت سنونه خخخخخ

عجوز كحت طاح لسانها

كان فيه شباب جالسين المهم كل واحد يجيب نكته ويضحكون الشباب الا واحد ساكت 000000000 تدرون ليش ماشي
على المثل الي يقول من يضحك اخيرا يضحك كثيرن هههههه

وسوم: نكت قصيرة 2009, نكت قصيرة جدا, نكت قصيرة وحلوة
منشورة في نكت جديدة | بدون تعليقات »

نكت دكاترة-نكت دكاتره مضحكة
الأحد, 13 سبتمبر, 2009
-الطبيب: هل استفادت حماتك من العلاج؟
الزوج: لأ، ولكني انا اللى
استفدت
الطبيب: إزاى؟
الزوج: لقد توفيت حماتي بعد العلاج بيوم واحد

-نقل المصاب الى الإسعاف فى
حالة سيئة فسأله الطبيب وهو يدون معلومات عنه : هل أنت متزوج
المصاب : لا
يادكتور إنه مجرد حادث سيارة لا غير

ظبطوا دكتور فى شم النسيم
بيلون البيض بالبيتادين والميركروكروم

-الأول: لماذا تخرج من
الشباك؟
الثاني: لأن الطبيب قال لي لا تخرج من الباب لمدة شهر

-دكتور عظام مشي في الشارع
الكلاب جريت وراه

-ذهب رجل بخيل إلى أحد الأطباء
وكان الطبيب يتقاضى على الكشف للمرة الأولى ثلاثة جنيهات، وفي المرة الثانية
جنيهين، وفي المرة الثالثة جنيها واحدا
وقال الرجل البخيل للطبيب لقد سبق أن عرضت
نفسي عليك مرتين قبل الآن، وهذه المرة الثالثة، فأرجو آن تبحث حالتي الآن وتصف لي
العلاج المناسب، وهذا جنيها أجرة الكشف
وفطن الطبيب لهذه الحيلة، فأجرى الكشف على
الرجل، ثم كتب له الوصفة الآتية: يعاد استعمال الدواء السابق مرة ثالثة

-السباك للدكتور: أجرة إيدى
لتركيب المواسير والحنفيات 300 جنيه
الدكتور: ليه يعنى ! ده أنا عمرى ماأخذت هذا
المبلغ وأنا دكتور
السباك : ولا أنا برضه لما كنت دكتور

-مرأة في بيتها مساءً .. فقد
زوجها الوعي وحاولت أن تصحيه ولم تفلح .. وتذكرت جارهم وهو طبيب بيطري فأسرعت إليه
.. وبعد أن حضر الطبيب وبدأ بفحص الزوج .. رفع الذراع إلى أعلى فسقطت ورفع الساق
أيضاً فسقطت فقال للزوجة : إذا بقي على هذه الحال إلى الصباح اذبحيه ..

-طبيب عيون يجلس مع خطيبته في
المطعم يتسامران .. أمسك وردة كانت أمامه وسألها : شايفة الوردة ؟ فتبسمت وقالت نعم
تظن أنه بدأ يغازلها ثم أبعد الوردة إلى مسافة وسألها : والآن شايفة الوردة؟..

منشورة في نكت جديدة, نكت مصرية | بدون تعليقات »

نكت مصرية 2009-احدث نكت مصرية 2009
الأثنين, 4 مايو, 2009
اتنين رخمين اوي اتحكم عليهم بالاعدام فسألو الاول نفسك في ايه قال نفسي اشوف امي وبعدين سألو التاني نفسك في ايه قالهم نفسي متخلوهوش يشوف امه

إتنين مشين فى الصحرا طلع عليهم اسد فواحد منهم رماه بطوبة وجرى بيبص وراه لقى صاحبة واقف بيقولة إنت مبتجريش لية قالو وانا مالى هو انا إللى ضربته

مره واحد اتحكم عليه بالاعدام فسأله عشماوى نفسك فى ايه قبل ما تموت فقعد يرفس ففكوه قالوه يا جزمه كنت هتخنق

واحد صينى وقع اتكسر

مرة دكتور تحليل امة ماتت قال تحاليلي ياما

وسوم: اخر نكت مصرية, نكت سياسيه مصريه, نكت مصرية mp3, نكت مصرية بايخة, نكت مصرية تضحك, نكت مصرية جامده, نكت مصرية جديدة جدا, نكت مصرية صعيدية, نكت مصرية فيديو
منشورة في نكت جديدة, نكت مصرية | بدون تعليقات »

نكت مصرية جديدة-موقع نكت مصرية جديدة
الأثنين, 4 مايو, 2009
اجمل النكت X اجمل النكت

مرة واحد مسطول بيلعب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

***************************************

ضابط المرور بيحقق فى حادث… سأل الاول ..
فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان
يبعد ومفيش فايد سأل التانى .
…… فرد … يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى

***************************************

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده قابله مسطول تانى ….
وقاله: “ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل
وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

***************************************

جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار …. فنشرة الاخبار طولت
الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى رد علية
وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة

***************************************

مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم… طيب بتردوا ليه

***************************************

مرة واحد مسطول قال لواحد مسطول تانى هو العمود ده منور قاله معرفش أصلى مش من المنطقة

****************************************

مرة واحد سكران بيوقف تاكسي فسأله: فاضي ياسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي
فقال له السكران طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

****************************************

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني ب
يقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين
المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيخ المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل
فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب
والباقي ده كولوا يروح


اجمل النكت X اجمل النكت

محشش وقفوه الدوريات قالوا له : “ليش ماربطت الحزام”
قال : “أصلآ مش لابس بنطلون …! ”
******
محشش جات له بنت قالوا: “وش بتسميها”
قال: “نوره على عمتي هياء.”
******
مدرب يسأل لاعب محشش : “في كم مر تقدر تلف الملعب”
قال المحشش: “في زقارتين”
******
واحد معه ارنب يبغى يشوف هو ذكر ولا انثى . …….

سأل محشش قاله المحشش: “اتركه اذا هرب فهو ذكر واذا هربت فهي انثى”
******
-اتصل واحد على زوجته وقال لها “انا ربحت مليون دولار جهزي شنطتك بسرعة”
فقالت الزوجة:” طيب احمل معاي ثياب صيف أو شتاء؟”
فرد عليها : “شيلي كل اللي تبين المهم ما ابي تصيرين بالبيت اذا رجعت”
******
محشش دخل استريو قال: “عندك محمد عبدة”
قال: “ايه”
قال المحشش: “خله يطلع سيارته مسكرة علي”
******
محشش جالس قدام ستارة غرفته ليشششش؟- ينتظر المسرحيه تبدأ
******
محشش سألوه وش أصعب شئ: “قال انك تحدد السكسوكة وانت تاكل لبان”
******
اثنين محششين..واحد منهم يبي يسوي حكيم قال للثاني: “قلي من صديقك أقولك من أنت؟؟؟ ”
قال الثاني: “من صديقك؟ ”
ردعليه: “من أنت؟”
******
-محشش يقول أحسن خمس أشياء بالدنيا ثلاثة:النوم والأكل ..!! !
******
فيه شايب قال لولده: انت ماتستحي على وجهك شف عيالك ماشاءالله عليهم لحاهم طويله ولا يدخنون ويصلون بالمسجد وانت الله لايبلانا حالقن لحيتك وتدخن ولاتصلي بالمسجد ماتستحي على وجهك.. قاله ولده: هذولا عيالي انا اللي مربيهم لكن انا من اللي مربين؟
******
في واحد خكري زوجوه قام الصبح قال لامه : يمه تكفين خليها تنام عندنا بكرة بعد .
******
فيه واحد مجنون بليستيشن:مات ابوه كتب على قبره

game over
******
في واحد داخل الملعب ورافع علم اسود ليش؟؟؟؟؟؟ يشجع الحكم.
******

******
في واحد محمل في البيك أب خروف وغنمة يوم وصلوا الطريق الترابي قام الخروف يدق على الشباك ويقول لا تسرع المدام حامل
******
واحد عصبي وجعه ضرسه راح للدكتور وقال له اقلع كل ضروسي وخله زي الكلب لحاله
******
فيه واحد محشش …مسكوه الشرطه سالوه ليش عيونك حمر؟قال:ابد شارب شاني وانا منسدح
******
فيه قروي ذبح عياله وهو يقول : عصافير في الجنة ولا حمير في الدنيا
******
فيه بعير (جمل)حاجز خروفين في زاويه و يصيح عليهم من اللي قال ابو براطم
******
فية محششين جالسين في خيمة قالوا نبغا كبريت راح واحد منهم قال انا اجيبلكم طلع ودخل مع الباب الثاني قال شباب ماعندكم كبريتة قالو استرح تونا مرسلين واحد بيجي ونعطيكم
******
فيه واحد ضرب عياله؟ ليه ..؟ لقاهم مشغلين المروحة على ثلاثة وهم اثنيين……..
******
في واحد كل يوم يروح البقاله يقولهم عندكم اسكريم بالكوسه طفش البقال منه قاله ايه عندنا قاله يعععععععععععع
******
مدرس علوم يشرح لمحششين،يعيش السمك في
الماء..قالوا :يعيش،يعيش،يعيش…
******
-زوج قال لزوجته: أبي كلمة حلوه قالت:طحينية قال أبي كلمة تهزني..قالت: مرجيحة؟؟


اجمل النكت X اجمل النكت

وسوم: اجمل نكت مصرية, اجمل نكت مصريه, تحميل نكت مصرية, نكت محششين مصرية, نكت مصرية تموت من الضحك, نكت مصرية روشة, نكت مصرية مضحكة جدا, نكت مصريه حلوه
منشورة في نكت جديدة, نكت مصرية, نكت مضحكة | بدون تعليقات »

نكت مصرية جامدة-موقع نكت مصرية جامدة
الأثنين, 4 مايو, 2009
مرة واحد رخم اوى وقع في حفرة ، قال احسن

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت

مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.

مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم

وسوم: احلى نكت مصريه, موقع نكت مصرية, موقع نكت مصريه, نكت مصرية حلوة, نكت مصرية قصيرة, نكت مصريه 2008
منشورة في نكت جديدة, نكت مصرية | بدون تعليقات »

نكت محششين جديده # موقع نكت محششين جديده
الأثنين, 4 مايو, 2009
عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو

مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه

واحد غبي رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!

نكت محششين جديده # موقع نكت محششين جديده

محشش وقفوه الدوريات قالوا له : “ليش ماربطت الحزام”
قال : “أصلآ مش لابس بنطلون …! ”
******
محشش جات له بنت قالوا: “وش بتسميها”
قال: “نوره على عمتي هياء.”
******
مدرب يسأل لاعب محشش : “في كم مر تقدر تلف الملعب”
قال المحشش: “في زقارتين”
******
واحد معه ارنب يبغى يشوف هو ذكر ولا انثى . …….

سأل محشش قاله المحشش: “اتركه اذا هرب فهو ذكر واذا هربت فهي انثى”
******
-اتصل واحد على زوجته وقال لها “انا ربحت مليون دولار جهزي شنطتك بسرعة”
فقالت الزوجة:” طيب احمل معاي ثياب صيف أو شتاء؟”
فرد عليها : “شيلي كل اللي تبين المهم ما ابي تصيرين بالبيت اذا رجعت”
******
محشش دخل استريو قال: “عندك محمد عبدة”
قال: “ايه”
قال المحشش: “خله يطلع سيارته مسكرة علي”
******
محشش جالس قدام ستارة غرفته ليشششش؟- ينتظر المسرحيه تبدأ
******
محشش سألوه وش أصعب شئ: “قال انك تحدد السكسوكة وانت تاكل لبان”
******
اثنين محششين..واحد منهم يبي يسوي حكيم قال للثاني: “قلي من صديقك أقولك من أنت؟؟؟ ”
قال الثاني: “من صديقك؟ ”
ردعليه: “من أنت؟”
******
-محشش يقول أحسن خمس أشياء بالدنيا ثلاثة:النوم والأكل ..!! !
******
فيه شايب قال لولده: انت ماتستحي على وجهك شف عيالك ماشاءالله عليهم لحاهم طويله ولا يدخنون ويصلون بالمسجد وانت الله لايبلانا حالقن لحيتك وتدخن ولاتصلي بالمسجد ماتستحي على وجهك.. قاله ولده: هذولا عيالي انا اللي مربيهم لكن انا من اللي مربين؟
******
في واحد خكري زوجوه قام الصبح قال لامه : يمه تكفين خليها تنام عندنا بكرة بعد .
******
فيه واحد مجنون بليستيشن:مات ابوه كتب على قبره

game over.
******
في واحد داخل الملعب ورافع علم اسود ليش؟؟؟؟؟؟ يشجع الحكم.
******

******
في واحد محمل في البيك أب خروف وغنمة يوم وصلوا الطريق الترابي قام الخروف يدق على الشباك ويقول لا تسرع المدام حامل
******
واحد عصبي وجعه ضرسه راح للدكتور وقال له اقلع كل ضروسي وخله زي الكلب لحاله
******
فيه واحد محشش …مسكوه الشرطه سالوه ليش عيونك حمر؟قال:ابد شارب شاني وانا منسدح
******
فيه قروي ذبح عياله وهو يقول : عصافير في الجنة ولا حمير في الدنيا
******
فيه بعير (جمل)حاجز خروفين في زاويه و يصيح عليهم من اللي قال ابو براطم
******
فية محششين جالسين في خيمة قالوا نبغا كبريت راح واحد منهم قال انا اجيبلكم طلع ودخل مع الباب الثاني قال شباب ماعندكم كبريتة قالو استرح تونا مرسلين واحد بيجي ونعطيكم
******
فيه واحد ضرب عياله؟ ليه ..؟ لقاهم مشغلين المروحة على ثلاثة وهم اثنيين……..
******
في واحد كل يوم يروح البقاله يقولهم عندكم اسكريم بالكوسه طفش البقال منه قاله ايه عندنا قاله يعععععععععععع
******
مدرس علوم يشرح لمحششين،يعيش السمك في
الماء..قالوا :يعيش،يعيش،يعيش…
******
-زوج قال لزوجته: أبي كلمة حلوه قالت:طحينية قال أبي كلمة تهزني..قالت: مرجيحة؟؟
******
-سكران أبلشتة ذبانة مسكها وقطع جناحاتها وقال: دقيها رجلية يابنت ال*********!!!!
******

وسوم: موقع نكت محششين, نكات محششين, نكت المحششين, نكت محششين روعه, نكت محششين فله, نكت محششين واغبياء, نكت محششين وسخه, نكتة محششين
منشورة في نكت جديدة, نكت محششين, نكت مصرية | تعليق واحد »

نكت محششين 2009,اجمل نكت محششين 2009
الأثنين, 4 مايو, 2009
مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://as7apelebda3.yoo7.com
 
نكت 2010 تموت من الضحك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الاستاذ / عبد الله ابو العلا مرعي - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة نقاده (فئات)
» صور من دخل جامعة الامام جعفر الصادق 2010
» اكواد كول تون فودافون 2010
» أجمل عرائس 2010
» اشغال فنيه جديده 2010,افضل اعمال يدوية بسيطة2010

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبكة اصحاب الابداع  :: Oo° شـبكة العــــام °oO :: شبكة ضحك وفرفشه-
انتقل الى: